Retouren & service

Hoewel de kwaliteit van onze machines hoog ligt, kan het onverhoopt voorkomen dat er zich toch problemen voordoen. De machine is immers een gebruiksvoorwerp, maar u wilt er zeker van zijn dat het werkt en blijft werken. Geen nood, bij GV Laser staat service hoog in het vaandel. We vinden samen altijd een oplossing. Maak hieronder gebruik van het formulier om uw reparatie of defect te melden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Lasermachines

Op de geleverde lasermachines heeft u 1 jaar carry-in garantie. Werkt de geleverde apparatuur niet meer naar behoren binnen deze periode? Brengt u dan uw lasermachine naar onze werkplaats. Wij kunnen dan bepalen of wij overgaan tot reparatie of vervanging. Indien gewenst kunnen onze monteurs uw machine op locatie herstellen en onderhouden.

Let op: meldt uw retour of defect in het formulier hiernaast. Wij nemen dan contact met u op voor een afspraak. Wij zullen er alles aan doen, zodat u zo snel mogelijk weer aan de slag kunt.

Accessoires

Op alle accessoires heeft u 1 jaar garantie. Als uw aangeschafte product(en) niet meer naar behoren werkt binnen deze termijn, zoeken wij per product naar een passende oplossing. Wat moet u hiervoor doen? Meldt uw defecte product hiernaast aan door het formulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Terugbetaling

Als zakelijke overeenkomst is terugbetaling geen optie. Alleen bij uitzonderlijke gevallen van fabrieksfouten of overmacht.

Software

Wij geven geen garantie op geleverde software of het besturingssysteem van de lasermachine. Mocht u van mening zijn een software fout te hebben in uw door ons geleverde machines, neem contact met ons op. We zijn service gedreven en zullen u altijd verder willen helpen.

Uitgesloten van garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik;
  • Vocht en/of waterschade
;
  • Schade bij gebruiksartikelen als bijvoorbeeld accu’s (wel op fabrieksfouten)
.

Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie over overige levering, termijnen, aansprakelijkheid en geschillen.

Reparatie/defect aanmelden

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.